Kollar bloggar..

Kollar på tv & kollar lite bloggar just nu.
Big Brother börjar om typ 1 timme..
Imorgon åker jag 07:00 & slutar 14:10.
Det jobbigaste imorgon är Spanska & Slöjd.. Bloggar mer sen.


..

Sitter & spelar cod forever alone just nu. :$
Imorgon är det äntligen Fredag!
Ska hem till underbaraste Johanna vid 19:00, & sova över. Kommer ha sjukt kul, present ska köpas imorgon :D
Hoppas du blir nöjd med det jag kommer köpa Johanna! :) <3


Hot :*


Hemma

Kom precis hem från skolan & sitter & kollar på tv.
Jag vet inte riktig vad jag ska göra idag, tror bara jag ska ta det lugnt.


Glass i skolan :)


Regn hela veckan..


..

Menar " Justin i Oslo - igår " på förra inlägget


Justin i Norge - idag


Outfit. -


Inget att blogga om . -

Sitter & kollar på tv just nu.
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om, så bloggar mer sen ..


Tack :)

Har äntligen fått tillbaka statistiken! Tack för att ni läser min blogg! :)

Svar på en fråga. -

Postat av: Emma

Hur gammal är du? :)


Jag är 13. ;) Född 1999.


Frågestund - tar lite frågor då då.


MattyBRaps.





Justin Bieber - Die in your Arms. -

UNDERBAR LÅT! Hans röst är bara för perfekt! Hur kan man ha så bra röst? Förklara det för mej! ♥

Snart matte -

Nu har jag snart matte.
Sen har jag Engelska, sen slutar jag. :D
Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra.
Tror jag bara ska ta det lugnt idag, är väldigt trött.
Kanske bakar någonting, är sugen på kladdkaka :$

Aja, bloggar mer sen. Nu börjar matten snart.


Justin i Norge idag :)


Tv -

Just nu kollar jag på tv.
Snart ska jag kolla på Big Brother & efter det vet jag inte.
Kanske sova. :$
Imorgon äre en vanlig dag.. Åker 07:00.
Börjar skoldagen med Svenska.. Men vi kollar ju bara på film, så det är ju lugnt. ;)


Design :)

Ny design nu! Vad tycks? :)

Instagram -

Följ mej på instagram! :)