:@

Hej bebes.  :)
 

Nu sitter jag och tar det lugnt.
Har precis kommit in, har vart ute och gått lite.
Har ju typ varit inne hela dagen, så då kände jag att jag ville gå ut lite. ;)
Imorgon vet jag inte om vi ska hem eller om vi stannar kvar ett nån dag till.
Jag hoppas på att vi åker hem iallafall. :D
 
Asså jag låg och kolla på film nyss, sen kommer det här fram. :o
 
 

... Neveeeeer!

Kom på att jag ska till tandläkaren på Fredag och dra ut en tand. :$ Tänker Iiiiiiiiiinte göra det, aldrig! Nevernever. Hatar tandläkararen. Jag tänker inte göra det, neveeeeer.


frågestund

har tråkigt så slänger in en frågestund,

Sen lunch

Hej sötisar. :D

Vaknade för några timmar sen, men det är så dåligt väder så jag har bara varit inne. Kollat på film osv. ;)
Ska snart ta lite lunch, är skit hungrig.
Har inte fixat mej idag heller eftersom jag bara har varit inne, och kommer nog vara inne resten av dagen också.
 

trött...

Ska stänga av datorn nu, är skit trött.
uppdatering imorgon.
 Cute-love-quotes-sayings-22-600x400_large

Pretty Little Liars <-- jag älskar den serien. Rekomenderar.
 
lite random bilder;
Ser ut som en jävla idiot just nu, så det fick bli suddiga bilder. ;)
 

don't wake me up ... ♥

 

Kommentera

Är det något speciellt ni vill ha på bloggen? Hade tänkt börja med lite designtips, jag är inte proffs på att göra designer, men vissa saker kan jag. ;)
 
Kommentera om ni vill att jag börjar med något speciellt. :)

Film

Hej igen sötisar. :D
Sitter fortfarnde bara och kollar på film. Jag är skit trött idag så orkar inte göra något annat.
Måste komma på vart jag har lagt min mobil som inte har någon laddning, ingen anning om vart den är men jag hittar den nog. ;)

pretty little liars

Kollar på Pretty Little Liars nu, men jag lovar att det kommer mycket uppdatering ändå.
 
Btw, i vinter ska jag lätt ha någon av dom här:

Inget att göra

Hej sötisar. :)
 
Sitter och tar det lite lugnt.
Vi är ju ute på landet, och Amanda har också varit här. Men hon åkte hem idag, hon ville hem till sin familj och så.
Men vi stannar i typ 2 dagar till.
Nu på kvällen kommer det rätt så mycket uppdatering eftersom jag inte har så mycket annat att göra.
Imorgon har jag ingen anning om vad jag ska göra, men jag får väl se vad jag hittar på då.
 
 
 

.

Jag vet att det är dålig uppdatering nu på sommaren, men ska försöka uppdatera mycket. Snart ska vi äta middag, så uppdaterar efter det.


.

Solar på stranden. Det är väl det som jag ska göra idag. Uppdatering senare.


<3


Slaggar hos Amanda.

Slaggar hemma hos Amanda inatt.
Nu sitter vi och äter popcorn, :)
Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, men vi hittar väl på något roligt.

Hemma

Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag och tar det lugnt.
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.. Tror jag ska vara med en kompis.

Fyrhjulning ....

Är på en kompis land. Vi kom hit igår och åka hem imorgon. Idag när vi skulle åka fyrhjulning så välte den. Haha guuud! Fick lite ont i knät bara. Johanna gick det också bra med. Men Tuva fick ont i armen, när hon tog emot och har det fortfarande. Så om det fortfarande gör ont imorgon får hon väl kolla det.


.

Sitter och kollar lite på tv. Ska nog gå ner till stranden snart, ska höra med någon kompis.


stan igår,

Igår var jag i stan, det var därför det inte blev någon uppdatering.
Nu sitter jag hemma hos Johanna och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Uppdaterar senare.

Skräckfilmer

Ska kolla på film med Johanna nu. The Clown & Sorority Row. Så, uppdatering senare.