skolfoto

Idag tog jag skolfoto.. Ska snart kolla lite bättre på hur jag blev på datorn.
Blev säkert jätte dålig, men kan lägga upp hur jag blev på bloggen ändå.

Sova.

Sova. Det finns inget annat jag vill göra just nu. Absolut inget. Ska inte kolla på film idag, utan jag bara hoppas att jag somnar så fort som möjligt.
Har ett stort glas vatten, iskallt.
Jag skulle tro att jag somnar typ halv 10.


Kik

Adda mej på kik, @sanna1999


godnatt.

Ska kolla på film, men kommer inte blogga mer, tror jag somnar om någon timme.
Bloggar imorgon, puss.
 

det okända.

Hej.
 
Tog precis lite att äta, blev skit hungrig och nu ska jag kolla på någon film.
Det okända går på tv nu så ska kanske kolla på det. ;)
Uppdaterar efter det okända.

 
 

i wanna grow old whit you. ♥

 
i wanna grow old whit you,
i wanna die lying in your arms.
i wanna grow old whit you,
i wanna be looking in your eyes.

Gud vad jag älskar den här låten, kan spela den dygnet runt & aldrig tröttna. 
~ i wanna grow old whit you. ~
 
 

huvudvärk...

Tjo bebes. :)
 
Har huvudvärk som fan, ska ta en alvedon.
Sen får jag se hur jag mår imorgonbitti, mår jag lika dålig blir det väl hemma från skolan.
 
Är helt slut, och det hjälper inte med att syrran bankar och skriker utanför dörren.

justin bieber skal - tävling.

 
Vill verkligen vinna någon av dom här skalen, klicka på bilden för att vara med och tävla du också! :)

pretty little liars

Hej bejbs.
 
Kollar på pretty little liars just nu, och tar det lugnt.
Sprang nyss runt och letade efter min urladdade telefon, men jag hittade den.
 
Städade mitt rum för någon dag sen och nu ser det helt kaos ut igen, toppen.
 
Väckar klockan ställd på 06:00, och det värsta är att jag har slöjd på morgonen, gud vilken bra måndag.
 
 
 
 

shoppat.

Hej. :)

Idag har jag varit o shoppat med Amanda.
Jag köpte ett par mjukisar och två linnen. Lägger ut bilder senare.
Kom hem för ungefär 1 timme sen, och nu vet jag inte vad jag ska göra. 
Tror bara jag ska ta det lugnt, är skit trött.
 
 

baaad update.

Hej.

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men skolan har tagit kål på mej.
Igår var jag jag med Johanna, hon sov över också. Men åkte hem imorse för att hon skulle på kräftskiva.
Jag har bara legat i sängen och tagit det lugnt till klockan typ 15:00 idag, sen gick jag upp och åt lite och nu sitter jag och tar det lugnt igen.
 
Är helt slut, går upp 06:00 varje dag förutom Tisdag. Skulle helst börja senare, och sluta senare.
+ att alla mina kompisar som går på andra skolor fick längre sommarlov? 

Aja, nu ska jag fixa mej lite. Men nu ska jag bli bättre på att blogga, der lovar jag, 100 %.
 

åker 07:00 imorgonbitti

Hej. :)
 
Kom hem för ett tag sen, men har inte hunnit blogga.
Imorgon ska vi gå efter schemat, så måste åka 07:00 imorgon. Jag kommer absolut inte komma upp. Seriöst.7
Nu ska jag vila, skolan tar seriöst kål på mej. >_<

helt slut

Hej. :)
 
Orkade inte blogga efter skolan idag, kom hem vid 15:00 & var helt slut.
Kunde inte direkt vila heller, Tuva och Julia sprang runt som galningar.
Så nu ska jag försöka sova, har inte orkat duscha så gör det imorgonbitti.
Så jag ska väl upp om 6 och en halv timme, toppen.
 
Ska försöka uppdatera innan jag drar till skolan imorgon.

skola snart

Om typ 20 minuter går bussen så jag har ett tag kvar.
Blev precis klar, så har ett tag att vila innan jag måste gå.
 
Idag tror jag bara att jag drar hem efter skolan, jag är skit trött. Gick och la mej ganska tidigt igår, men kollade på massa filmer så somnade ganska sent.
 
Bloggar mer när jag kommer hem, det är väl runt 15:00 typ.
 

skola imorgon & färgat håret.

Hej sötisar. :D

Nu sitter jag bara och tar det lugnt, imorgon börjar idiot skolan igen..
Så klockan är ställd på 07:00, får se om jag kommer upp...
 
Färgade håret igen för någon timme sen också, mörkare. Nu ska jag kolla på film, tror lol. Så uppdaterar imorgon igen.

bloggtips.

http://www.nattstad.se/Amaaandas <- läs och kommentera. :D

fortsätter.

okej, jag ska fortsätta blogga.  

Fortsätta?

Ska jag fortsätta blogga?


färgat håret...

färgade håret mörkare idag. :)
försökte få upp bild från mobilen, men det funkade inte... så ni får en bild nu.
 
på tisdag är det ju ung08, så Amanda ska typ sova här imorgon, sen åker vi typ vid 11:00.
nu ligger jag och kollar på gamla avsnitt av bigbrother, alltid lika roligt att kolla på.
börjar bli trött nu också, men kommer väl inte somna på ett tag.

ung08 på tisdag

hej bebes. :D
 
just nu sitter jag hemma hos vic, vi var på stranden, men det blåste så mycket så vi drog hem.
 
på tisdag är det ju ung08, någon av er som ska dit? :)
ska vara lite social nu, uppdaterar senare.