Bebisisen somnade i soffan sittandes , älskar dej gullis!


Chester See - God Damn You're Beautiful (Official Music Video)


Valborg.

Idag .. & det firar man med Amanda med läsk & godis.
Idag i stan var det jätte mysigt. :)
Först när vi kom dit gick vi till Hollister. Där köpte jag 1 tröja & ett par shorts.
Sen gick vi & fika på Wayne's coffee.
Sen gick vi runt lite.. Sen gick vi in på Cubus & jag köpte en bikinitop.
Bilder på allt kommer lite senare eller imorgon.
Bloggar mer senare..


Omb, :D <3


Hittar ni plankton ? (;


Stan imorgon :)

Imorgon blire att åka in t stan. :)
Sen ska vi fira majbrasan & kanske få gäster.
Bloggar mer strax.


<3


Pizza ikväll = mums.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3408889/images/2012/pic_200478537.jpg" class="image">


Oj..

Förlåt för att jag inte blogga igår..
Eller jag la ju ut en bild men inget mer.
Men igår kollade vi på massa filmer & hade skit kul! :)
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar nog på något.
Nu har vi precis ätit frukost & sitter & kollar på tv.
bloggar mer sen.


Scarymovie 4 med bästa Johanna <3


Hooot boy.



Älskade låt ♥


Äntligen fredag :)

Nu sitter jag & äter godis & dricker läsk. :)
Imorgon blir det rida på morgonen & vid 12 kommer Johanna som ska slagga hos mej. :)
Vi kommer ha sjukt kul! Älskar dej Johanna ♥
Slänger in lite bilder på sötnosen Johanna. :)



Toppen väder! :)


Väntar på bussen..


Jätte ledsen för dålig uppd.

Men jag vet inte vad jag ska blogga om & man vill ju inte skriva något ointressant.. Det blir ju ointressanta hela tiden, men ska försöka blogga om intressanta saker.


Det ska stå..

~ ingen är rädd för att säga " Jag älskr dej ", man är bara rädd för svaret.. ~
På inlägget innan detta..


~ ingen är rädd för att säga " jag älskar dej " , alla är bara rädd för svaret.. ~


:)

Efter skolan blire att åka & fixa bankortet, sen skickade dom hem det & det tar väl typ 5 dagar.. Sen blire SHOPPA, SHOPPA!


Dags att springa t bussen.

Nu ska jag springa ut t bussen, men ville bara skriva något..
Nu på morgonen har vi matte.. Bloggar mer sen, men vet inte när.