Dålig uppdatering, jag vet.

Jag vet att det har varit dålig uppdatering idag..
Men Tuva har ju fyllt år. 
 
Men imorgon blir det massa inlägg&bilder.
Har inte suttit vid datorn mycket idag så jag har  inte kunnat lägga upp så många bilder.
Jag mobil bloggar just nu, så kan inte lägga ut foton nu heller.
 
Nu ska jag kolla Facebook, & bloggar, så.. Bloggar mer imorgon.

#vatten


sola

Ska gå ut & sola. 
När jag kommer in borde alla bilder vara nedladdade på datorn

Hemma från stranden nu

Tagit massa bilder idag. Ska strax ladda över alla till datorn. 

Blixtrade&Åskade

Kunde inte blogga igår kväll..
Det blixtrade&åskade. Det slutade efter 01:00 någon gång.
 

Stranden

Är på väg till stranden nu, massa bilder från systemkameran kommer ikväll.

guuuuuud vad jag blev trött.

 

Jag&Tuva hade inget att göra, så vi frågade Alice&Elsa om dom ville köra fotboll. Så vi har kört i 50 minuter typ. Det är skit skönt ute, på mobilen står det 15grader, men det känns varmare.

 

Nu är mamma&pappa här om typ en halvtimme. Dom har åkt bil från klockan 13:00 - 13:30. Haha, dom är nog trötta nu. ;)

 

Imorgon fyller Tuva år. Jag har inte köpt något, men .. ja.. Jag fick inget av henne. ;)

 

 


snygging ♥


vill ha!


inget att göra

Har precis kommit in, var ute lite.
Körde lite fotboll med Alice&Elsa.
Nu sitter jag&kolla på tv. Det finns inte så mycket annat att göra just nu.

ätit klart

Ätit klart nu.
Nu har solen börjat komma fram också, så kanske går ut lite.


bloggar

Sitter&Läser bloggar.
Har precis hjälpt till att duka. Vi ska äta tacos ikväll, muuums. :)

regn, regn, regn

gud vad det regnar.
jag vill ju ha sol. :d fast.. jag hade nog inte solat ändå. jag har för ont. ;'d
Så det är väl skönt att det regnar. 
 
 
 

regn

nu regnar det.. mysigt.
måste flytta datorn, jag orkar inte sitta i samma rum som syrran när hon sjunger&dansar.
uppdatering kommer så fort jag har flyttat på datorn&mej. (;

tv

sitter&tar det lugnt i soffan.
 
idag ska jag inte göra så mycket. bara ta det lungt.
 
 

aj..

Igår när jag var på stranden brände jag mej. är röd lite överallt&såklart så gör det ont.
Idag kommer mamma & pappa, så ska be dom ta med systemkameran så jag kan ta lite bilder. :)
Har för många bilder på mobilen, så det tar skit lång tid att ladda över dom till datorn. Det är därför det näsan inte kommer några bilder. Så nu kommer jag börja med dagens outfit också. :)

Justin på en Photoshoot


trött som vanligt

Ska nog sova nu. Imorgon kommer mycket uppdatering, nu när jag har fått en super fin design! ♥


ska fixa lite kategorier, får se om jag gör det idag eller imorgon.
 
 

designen uppe!

nu är designen uppe, vad tycker ni? 
själv är jag super nöjd!