Dom andra 2 30dagar som jag har glömt.

.. kommer imorgon.

Dag 8 - en bild från i vintras.

Hittade ingen bild från i vintras just nu, så det får bli en för 2 år sen.

Eftersom.

.. Det är earth hour och jag bloggar mer när det är slut. (:


Dagens outfit.


.

Nej Oliwer du äger inte! (:


Hallå

Oliwer Bendelin äger<333


Kollar på barnhemmet.

Hej.
Just nu sitter jag och kollar på barnhemmet.
Den har inte blivit läskig än, men jag hoppas den blir det snart. (;
Bloggar mer senare ikväll.


Snabbt morgon-inlägg.

Hej.
Det här får bli ett snabbt morgon-inlägg för min buss går 07:00.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva.. Så.. bloggar mer från bussen / tåget.
Nu får jag springa, 1.. 2.. 3.. RUUUUN.

Godnatt.

Hej.
Vi var typ uppe på mc i 2 och en halv timme, vi gjorde " det okända ", som kommer ut på bloggen om nån dag.
Får göra dag 8 imorgon, för jag måste verkligen sova nu.. Är jätte jätte trött!


Tjockis-dag idag.

Helt klart tjockis-dag för mej idag.

Nu ska jag upp t mc o bli tjock, ☺

#True.


Ett snabbt inlägg innan bakningen

Hej.
Jag ska gå och baka kladdkaka nu, men ville bara göra ett snabbt inlägg.


Nationella provet gick nog bra. Det var lite svårare än dom andra, men det gick säkert bra. ☺

Ni som går i 6:an nu, hur tycker ni/du provet gick? ;) ♥

Dags att baka kladdkaka.

Kladdig kladdkaka



Ingredienser
2 ägg
2.5 dl socker
4 msk kakao (tips på kakao)
2 tsk vaniljsocker
100g smör
1 dl mjöl
1/2 tsk salt




Steg för steg

- Sätt ugnen på 175 grader

- Smält smöret i en kastrull

- Vispa ägg och socker tills det blir poröst

- Blanda samman med resten av ingredienserna, obs blanda försiktigt annars blir smeten luftig och kladdkakan torr.

- Häll ner smeten i en brödad form

- Grädda i 15-20 minuter beroende på hur kladdig kladdkaka du vill ha.

- Låt svalna och servera med grädde eller glass
Kommentera receptet!

Börjar halv 12.

Hej.
Nu har jag rast till halv 12, och snart ska jag äta.
Jag fick inte ut dagens outfit igår, men ska försöka få ut dagens outfit från idag när jag kommer hem.


R u B r I k?

Hej.
Kom inte på någon rubrik så..

So provet gick skit, jag svarade på alla men dom är fel, det svär jag på.
Och imorgon har jag NP ( Nationella prov ) i matte.
Jag hoppas det går bra!
Nu sitter jag bara och kollar facebook o bloggar.
En bra blogg jag kan tipsa om hittar ni HÄÄR!
Bloggar kanske mer idag, ska försöka få ut '' dagens outfit ''. Jag vet att det är sent, men min mobil är idiotisk, men ska försöka.



Dag 7 - Två bilder från i somras.




Dag 6 - En låt som betyder mycket.

En låt som betyder mycket för mej är Boyfriend.





Den är så otroligt bra! ♥


Dag 5 - Singel / förhållande.

Jag är singel.
Jag gillar ingen just nu förutom Justin Bieber. (';

Boogeyman 2.

Hej.
Just nu sitter jag och tittar på Boogeyman 2.
Jätte bra film, men skit äcklig. :'$
Nu ska jag fortsätta kolla, men jag lovar att blogga mer strax.

Ska göra dom jag har missat av 30 dagar också.

Hemma nu.

.. Eller jag har varit hemma ett tag, men har inte orkat blogga.
Nu sitter jag och kollar på tv.
Bloggar mer strax, måste ta något att äta.